2 dagar kvar.

Imorse kom Osmin hem vid åtta, som vanligt efter ha jobbat natt. Jag hade tänkt gå upp då o äta frukost med honom o så, men ögonen ville annat. Jag öppnade dörren, såg honom få i sig halva frukosten innan jag tyckte det var dax att krypa ner i sängen igen. Jag ställde klockan på halv elva, men ögonen ville absolut inte vakna på bestämd tid, dom kan själv. Så kring tolv fick jag äntligen upp ögonen o gick o åt frukost.
   Sen tog jag bussen till BG för att inhandla det sista för alla hjärtansdag. Jag köpte ett presentkort på musik som man sen köper på internet, Osmin vet mer än mig om det. En liten nalle fick det oxå bli, men Osmin är inte så mycket för godis o choklad, så jag hoppade helt enkelt över det. Efter det överraskade jag mig själv med en jordgubsmilkshake på McDonalds, gott!

Jag har gömt alla mina inköp på förhoppningsvis bra ställen tills på torsdag. Eftersom Osmin jobbar natten till torsdagen tänkte jag göra iordning allt på onsdagen o ställa i trappen så han får det direkt när han kommer hem. Det skulle jag blivit skitglad av. Fast han är ju en karl, så han kanske inte fattar nå.

Osmin är nåt så otroligt dålig på att hålla hemlisar att han redan iförrgår berättade vad han har planerat för torsdagen. Han har pratat i flera dagar om att vi först skulle åka o handla, som vi alltid gör när han jobbat sin sista natt. Sen sa han att vi skulle ta en sväng i Brick lane o äta på Nudle King. Låter väl bra, det är bara det att det är nåt vi gör lite då o då. Så jag fick reda på att de sa han bara för att göra mig besviken så jag skulle bli jätteförvirrad o jättglad när vi tog tunnelbanan ist för buss o åkte genom stan ist för att åka till BG. Så, den riktiga planen är att gå på London Zoo, som jag tjatat om sen vi var där November/December 2006, sen bio o äta så klart. Vi får se vart vi hamnar då. Jag längtar! Osmin ska alltid vara värst med överraskningar o gör allt för att jag ska vara så lyckig som möjligt. Känns som att jag inte kan göra nåt för honom. Nästa år kanske jag har råd att förvirra honom!

Har ni planerat nåt för Alla HjärtansDag?


image161
Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0