Anna ska ha barn!

Anna ringde ikväll med en nyhet utöver denna värld! Hon o Magnus ska ha barn! Åh, så underbart! Morfar Bengt är såklart överlycklig o hade det redan på känn innan Anna hann berätta o kom med en liten nalle. *mys*

Känns så himla typsikt att alla ska ha barn nu när jag bor så långt bort. Stackars mig! Sen för att alla ska ha barn betyder det mindre besökare hos oss. Jag vill ju inte att mina systrar ska flyga när de är gravid, så jag får vänta tills jag kan åka hem o se små bäbisar o stora magar. *längtar*



Jag o Anna (vänster) när vi var på besök hemma.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad roligt.... Jag har bara väntat på att det ska hända... Så mysigt..

2008-02-14 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0