Är det redan vår i London?

Jag var ute på en lite promenad idag. Jag gick ner till kanalen o med strålande sol i nacken gick jag mot parken. Jag gick runt i parken runt dammen o såg massor av krokusar o påskliljor i blomm. Även vissa träd vad i full fart med att blomstra små fina vita blommor. Kan ni tänka er?
   Jag satte mig en stund på en bänk o njöt av solen o såg på alla små vovvar o gick runt i parken. Jag ville bara plocka upp dom allehop o krama dom hela dagen. Märks det att jag saknar lilla bushunden där hemma?

Jag tog lite kort med mina mya mobil, men jag vet inte hur jag ska få dom på datorn, så jag hoppas Osmin kan hjälpa mig.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0