Blåsigt idag.

Idag blåser det igen. Det blåste rätt mycket för några veckor sen, sen kom solen o det var hur varmt o skönt som helst. Man ville nästan bosätta sig i parken. Nu blåser det o alla affärens skyltar gnäller o smäller. Verkligen jätte tråkigt väder!

Osmin ska jobba sin sista natt inatt o sen är han ledig i tre dagar igen! Woho! Såklart så kan han inte sitta still så han har redan överbokat alla dagarna lät det som.

Osmin ville att jag skulle väcka honom tidigare idag, så han ska upp o hoppa om en halv timme. Sen om en timme är det Desperate HouseWives igen! Längtar! Jag skulle vilja hyra alla avsnitten så jag får se från början, men det går bra så här så länge.


image186


Annars så har jag inga planer. Måste nog plocka undan lite, men det går ju fort. Jag har funderat i flera dagar nu när jag ska ta o ringa alla där hemma. Fick lite klagomål igen av "morfar" Bengt iförgår. Det var nån som ringde i morse, men som vanligt funkade inte våran telefon uppe o det var skyddat nummer. Har en liten känsla av att det kan ha varit pappa.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Maya

ja de är verligen jättemysigt faktiskt :)
vet du när husfruarna börjar igen?

2008-02-22 @ 15:27:43
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Har du saknat mina inlägg?
Jag ha ju varit sjuk, synd om mig...

2008-02-22 @ 16:58:36
Postat av: Katti

Åh älskar Desperate housewives, undrar när de börjar visa de igen :)

2008-02-22 @ 20:32:19
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0