Deppigt.

Idag är det den första februari. Det betyder att man ska vända blad i sin vackra ICA kalender. Där ser man folk ute o åker skidor i massor av snö. Jag är inte alls glad. Jag vet inte ens hur mycket snö det är hemma så man skulle kunnat ha åkt skidor. Jag har inte skidor iaf, vad jag vet, men en lite promenad i elljusspåret med hunden hade man iaf kunnat gått.

Här i London är det blå himmel o sol. Det är sju grader ute o det känns definitivt som vår.  Jag har sett att blommorna är på väg i rabbaterna. Det är bara det gröna än så länge, men jag kan tänka mig att det inte är långt tills det är färg överallt.

Lägger till en bild från dagen jag flyttade till Osmin. Då var det vår med massor av blommor i mammas rabatter.
image144

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0