En halvtimme extra.

Osmin gick en halv timme tidigare idag, han ska köpa en ny Ipod med större utrymme. Pojkar o deras leksaker! Men tänk vad mycket skillnad det blev i mitt lilla liv då när han gick en halvtimme tidigare. Jag har diskat, plockat undan o till o med gjort chokladbollar att frossa ikväll. Vad ska jag hitta på nu då?

Jag såg att min Cilla varit sjuk, stackare! *kramar om* Hon var lite bättre nu o äntligen skrivit i sin blogg. Jag trodde hon var på strejk för att jag aldrig skrev nångång.

Halv åtta börjar min favorit serie The Class. Jag har så många favoriter, men Friends börjar bli tråkigt, jag har mer eller mindre sett alla flera gånger om.

image187


Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott !!!
Mamma

2008-02-25 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0