Ett år, fem månader och lite till.

Ett år, fem månader och lite till. Så länge har vi varit tillsammas. Det känns verkligen inte som att det är så länge. Jag kollade bara lite snabbt på min fina ICA kalender o kom fram till det o sa att om sju månader ungefär har vi varit tillsammans i två år. Osmin ramlade nästan av stolen. *puss på honom*

Två år är en lång tid. Sju månader är inte så kort det heller, men det går nog fortare än vad man hinner med. Snart så har vi flyttat hem o har tre ungar springandes hemma hos mormor. Hihi!




image162

Love, Angela.

Ps. Jag tycker dessa nallar bara är för söta. DS.

Kommentarer
Postat av: cecilia

De är nått Shampoo som Sandra säljer... Det är du som är konstig...
Vi ska fira på fredag med sex och go mat! :O)

2008-02-12 @ 17:53:03
Postat av: Tu Madre

Han vet. och jag får dåligt samvete. värsta är ju att på sikt kan det här skada våran vänskap och kan i värsta fall tära på min och min tjejkompis vänskap också (hans kusins fästmö). Det har aldrig vrit nåt mer än vänskapligt mellan oss, men han verkar se våra träffar som "dejter" och ag som vanliga kompisträffar.

2008-02-12 @ 23:15:52
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0