Hemlängtan utan nedräkning.

Apropå nedräkning så har jag inte haft en sån på hur länge som helst. Förra året hade jag massor av nedräkningar, folk som skulle komma o hälsa på o vi åkte hem. I år är jag inte ens i närheten av en nedräkning o det får mig att längta hem! Det är väl mest för att jag vet att jag inte får åka hem som jag vill, om ni förstår.

Jag har tittat på ryanairs hemsida o dom har biljetter för 1p, väldigt lite pengar. Jag har föreslagit till min karl att vi borde boka biljetter när dom har så billigt, för det blev bara 300 kronor ungefär med alla tillägg o jox, tur o retur för två. Sen kan vi boka buss o tåg närmare resdatum när vi vet att vi kan åka. Det låter väl klokt? 300 krornor är inte så värst att förlora om det skulle bli så att vi inte kan åka.

Det värsta med ryanair är att dom har så otroligt dåliga flygtider o allt känns så olämpligt. Men vi kanske måste ha det lite krångligt oxå om vi inte ens vet om vi kan åka. 

image199


Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får väl ta en sån där snabbhelg som vi tar när vi kommer till er, särskilt när det är så billigt.
Mamma

2008-02-29 @ 11:36:53
Postat av: Cecilia

Ja kom hem!
De är ju super billigt...

Kyssis

2008-02-29 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0