Jag ger upp snart.

Jag orkar snart inte vänta längre på att få jobb. Jag ska göra ett till försök på mataffärena, men sen ger jag upp. Jag vill ju ha nåt att göra om dagarna o pengar i plånboken. Lite pengar på sparkontot skulle ju heller inte skada.  
   Jag tror jag ska kolla runt efter ett live-out au-pair jobb. Den här gången vet jag iaf vad jag har för krav på lön, läge, antal barn o ålder osv, gärna svenskar. Frågor om övertid o lön för det, semester osv. OM jag ska gå på den idén ska jag bara göra det i ett halv år, till att börja med.

Vad tror ni om det? 

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Man får aldrig ge upp...
Vad menas med live-out au-pair?
Vad är bäst brytt ihop eller bitt ihop...
Tänk om jag skulle brytta ihop när allt går tungt här på skolan... det är många gånger man har gråtit när man har kuggat tentorna men det är bara att bita ihop och samla nya krafter. Ge inte upp för ett ej, ring igen, tillsist så orkar de inte med dig och tar in dig. Vissa hur gärna du vill ha jobbet och var framfusig. Jag ringde han som kanske ska fixa mitt exjobb o jag ringde vid 7 imorse o jag tror att jag väckte honom för han lätt mycket trött, men då visade jag hur gärna jag vill ha ett ex-jobb att göra till dem. O du du måste gå in på webradion i lyssna på gamla godingar, hr bra musik som helst, manblir så glad av den, det kan du behöva nu o choklad. Vilken svensk choklad gillar du mest? Puss dig min älskade vän och glöm inte att bita ihop men tandskenorna inne :O)
Älskar dig min vän! Din vän Cecilia

2008-02-06 @ 22:09:07
Postat av: Magda:)

Låter bra d gumman!
Jobba med kidsen du!:)
Länge sen man såg dig på MSN???
Puss!!!

2008-02-08 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0