Kort om dagen.

Det har inte hänt mycket idag, som alla andra dagar. Osmin kom hem tidigare igår så då var vi i parken med alla andra London-bor. Idag var Osmin ledig, men jobbar natt.

Vi tog oss en sväng o kika i affärena. Osmin hittade massor av saker. Han köpte en vanlig guitar (svåraste ordet i universum!) o ett par nya skor. Sen handlade han lite snacks till att äta på natt jobbet. Jag fick med mig ufon, sånna pappers godisar med salt i, mmm! Acacia honung köpte jag oxå, eller Osmin betala o han var verkligen på shopping humör, £60 försvann verkligen fort.

Hemma igen så sorterade jag mina pennys. Jag fick ihop £4, 56. Woho! Jag tog små mynt påsar inne på banken, som man man sorterar själv o lämnar in o sätter in på kontot. Nu ska jag bara tillbaka på banken o låta pengarna växa. Haha, eller hur!

På bilden, 1pennys o 2pence mynt. I'm Rich!


Osmin spelade på sin nya favorit i en evighet. Han är väldigt duktig, sjunger gör han med. Jag tycker att han är skitduktig, men mig lyssnar han inte på. Hihi

Jag har väldigt svårt att skriva nu, kanske dax för sängen. Hoppas ni fattar vad jag menar ändå. Dax för duschen nu.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0