Lasagne.

Min lasagne med allt funsk blev så bra så. Jag var superosäker hela tiden, men när jag tog ut sen så såg den iaf nästan ut som mammas. Mammas är tyvärr så himla mycket godare o blötare, mmmums! Nästa gång ska jag inte fuska! Ugnen var kanon oxå, inte alls ojämt gräddat, kanon!
image197

Det blev tillomed tre middagar till Osmin när han jobbar, verkligen kanon. Jag ska äta en bit till lunch imorgon. :O)

Nu ska Osmin ha min dator o dona med musik o Ipod. Så jag ska leta fram nåt på tvn, annars så får jag nog sätta igång en film.

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

De erbjudanden som har kostat mig pengar är preenumerationer på tidningar, men sen har ag sagt upp prenumerationen och fått mina 3nummer för 49:- och premie eller hur det nu har varit. Jag har beställt från Ellos och använt mig av deras länk och då fick jag poäng för mitt inköp.
Jag tror att det är allt som har kostat mig något faktiskt... Annars: prova att bli medlem i alla bingosidor, beställ hem gratis kontantkort (sånt tjänar man bara på) eller gå med i nyhetsbrev (som du sen blockerar i mejlen.
De lägger ju ut nya annonser vare vecka, så det går fort att samla poäng :)

2008-02-27 @ 17:50:00
Postat av: Tu Madre

Ja, ungar hinner med allt! :O
ingen fara. lycka till med poängen förresten :D

2008-02-27 @ 19:20:18
Postat av: Cecilia

Vad bra att lasangen blev bra!
Kram!

2008-02-27 @ 21:58:05
Postat av: Tu Madre

höhö, tack !
mina "vanliga" vardags kläder :D

2008-02-28 @ 12:36:07
URL: http://www.TUMADRE.bloggse
Postat av: Anonym

Den lasangen såg god ut...mmmmm... inge större fel på den kan jag tro, med mycket mera kryddor än jag kostar på !!
Mamma.

2008-02-29 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0