Lite blandat.

I fredags träffade vi Mike för att gå på hans pub, där var det massor av deras kompisar, Kelvin, Jason, Andrew o en massa andra. Det var kul o få träffa alla igen, helst för Osmin. Jag surra rätt mycket med Mike, han är ju ändå den som jag känner bäst. Vi snacka lite musik o tv. Det var himla kul, drack lite oxå o det gör det ju ännu kulare. Hihi Vi kom nog hem efter ett nångång.

Söndagen ägnade vi åt älskade IKEA. Jag handlade en del, blev £85. Det blev inga möbler som jag ville ha, men allt annat fick jag med mig. Handdukarna som jag ville ha fanns inte, så jag fick gå hem utan.
   Korv med bröd fick vi i oss så det räckte hela dan. Köpte även korv i lilla affären o choklad så klart. Rostad lök för att dämpa Osmins beroende, haha!



Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön fredag...

2008-02-22 @ 11:48:22
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Cecilia

De gula och de oranga sängkläderna har jag och john oxå... Tänk vad lika vi är... Hihihihi

Kom hem till Sverige snart..
Så vi kan dricka te o snacka skit hela tiden...

2008-02-22 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0