Lördag kväll.

Osmin är på jobbet o jobbar sin första natt. Jag sitter i sängen ser på tv o skriver lite kort här. Det är Friends på tvn, som vanligt, o jag lyxar till det lite med ett glas Baileys, gott. Mike lämnade sin flaska här då vi firade lite nyår med honom o dom spelade tvspel hela natten.

Jag hoppas det är nån bra film på tvn ikväll, ska kolla det om en stund. Annars har jag tagit fram två andra filmer. Imorgon ska Osmin ta hem The lake house till mig som en jobbarkompis har fixat från internet. Tror det var nån annan oxå, kommer inte ihåg vad han sa. The Notebook skulle han fråga efter, för den är ju så fantastiskt bra!

Idag var vi lata o gick ut efter tolv o åt frukost. Tittade runt lite på marknaden, hittade inget, letade inte nåt heller. Jag måste iofs köpa en teflon stekpanna snart. Jag kan inte steka ägg i en vanlig, utan att sen behöva försöka få rent den i två dagar. Vilka problem man har.

Nån riktig lördag kväll har man inte då kärleken måste jobba. Men på tisdag får vi vår helg. Det går minst lika bra! Saknar honom så mycket redan o jag kommer sakna honom mer imorgon då han kommer att sova o jag vara vaken. Stackars stackars mig!

Ha en bra helg!

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0