Morgonen.

Osmin sover, värmen är på o mina händer är kalla. Osmins nacke gör ont o jag har ont i huvudet. Ute blåser det som vanligt o shop skylten gnäller med vinden.

Jag somnade så fint strax efter tolv. Det var nog meningen att jag skulle gå isäng tidigt. När Osmin kom hem i morse var strömmen igång igen. Frysen såg ut att ha haft det bra, men jag var inte orolig iaf.
   Jag hade sovit ut redan då klockan åtta, men vad ska jag göra uppe i flera timmar? Så jag vaknade nyss kring elva. Jag ska snart gå ner o ta mig en kopp te o sätta igång sista maskinen tvätt. Jag tvättade igår oxå, så nu är tvättkorgen tom! Det är inte alla gånger!

Annars idag hänner inte mycket. Jag tänkte ta o duscha, skruba rent kroppen, fötter o hela alltihopa, så jag blir len! Laga mat, diska, plocka undan. Sen ska jag ta mig en titt på vad Osmin fick med sig för filmer hem. Ladda datorn utifall ska jag oxå göra, för om strömmen går kan jag ju iaf se på film på den.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack :)

2008-02-03 @ 20:24:49
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0