Ny bild.

Jag la precis upp en ny profilbild. Jag tog den med min gamla mobil. Helt otroligt bra bild, mobilen kunde desvärre inte göra fler bra bilder, eller nåt annat heller för den delen.

Såg just slutet av En officer och Gentleman, tårarna kom vare sig jag ville eller inte. Älskar lyckliga slut med en snygging i sexig uniform.

Imorgon är det äntligen Alla HjärtansDag! Jag ska bädda rent i sängen o fixa ordning mina presenter till Osmin. Sen måste jag duschas o skrubbas kanske även badda på lite nagelack, dagen till ära.
   Dagen börjar tidigt imorgon. Hopp o hoppa vid sju-åtta, har inte riktigt bestämt mig än. Vi ska väl gå mot tunnelbannan vid nio o åka mot Camden Town där London Zoo ligger. Håll tummarna för fint väder! En liten matsäck med mackor o frukt samt det typiska lunch tillbehören chips o choklad. Zooet tar ca fyra timmar, beror nog lite på hur intresserad man är. Jag ska stanna länge! Kameran är laddad. Sen bär det av mot WestEnd, stan alltså, där blir det bio o middag. Jag vill såå gärna äta Italienskt imorgon, Osmin lär inte vara svår övertalad. 
   Jag skriver nog o berättar om dagen ska ni se.

   
Söta bilder va?

Dagarna efter har Osmin tagit ledig o samtidigt tagit på sig att jobba extra, så hans ledighet kommer att bli stressigare än nånsin. Fredagen är det doktorn som gäller o sen ska vi träffa Mike på hans Local, puben, vill säga. Lördagnatt ska Osmin jobba o söndag SKA jag till IKEA, det har jag blivit lovad. Om Osmin är trött vill jag dit på måndag. Frågan är när vi ska handla o träffa hans föräldrar. Lär bli intressant. Åter kommer om det.


Hoppas ni får en underbar Alla HjärtansDag, det ska jag ha!
image167

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Låt mig klargöra det här.
Centrumet som ligger närmast öppna förskolorna osv, där jag brukar vara - där finns bara Lindex och H&M (av alla butiker som är värda ett besök så att säga)
En kvarts promenadväg bort ligger ett annat centrum. Ett större och med massa mer butiker. Har bestämt mig nu för att gå dit i fortsättningen... Däremot finns ingen öppen förskola i närheten...

2008-02-14 @ 09:52:11
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Ha en fin ALLA HJÄRTANS DAG! :-)
Kram

2008-02-14 @ 09:52:49
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Anonym

Vá olikt dig du var på inloggskortet, hur länge sen var det ??
Mamma.
Ha en glad Alla Hjärtans Dad

2008-02-14 @ 11:48:08
Postat av: Mirja

Ha en underbar ALla hjärtansdag, min kära vän, love ya

2008-02-14 @ 17:38:07
Postat av: Cecilia

Glad alla hjärtans dag!
Hoppas ni har en härlig dag!
Kram// Cecilia

2008-02-14 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0