Osmin planerar för helgen.

Osmin har frågat min i två dagar nu vad jag vill göra ihelgen. Som vanligt kan jag inte komma på nåt. Bio o middag tycker jag räcker fint. Tyvärr räcker det inte för min Osmin, han vill behandla mig som en prinsessa så fort han har tid o några pund över. Jag klagar inte, men jag känner mig nästan skyldig när han är såå go!
  Osmin ringde nyss o frågade om jag ville åka skridskor, självklart vill jag det! Gud så kul! Det fanns nån inomhus skridskobana nånstan som inte alls var lika dyr som dom är runt jul i centrala London. Då får man betala £12 för kanske en halvtimme, men där Osmin hittat nu fick man åka i två timmar för £6. Kanon! Då slipper jag känna mig lika skyldig. Sen ville han ta mig till Fika, den Svenska Restaurangen vid Brick Lane i BG. Gärna! Vi får se om det blir en fika helt enkelt eller en plankstek. Sen skulle det bli bio oxå, får kolla upp vad det finns på menyn o efter det ska det väl bli middag oxå, kines kankse. :O) *hoppar av glädje*

 
image173


Man mår bra av min Osmin. *mys*

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Mirja

åhh vilken mysig helg ni kommer ha då.. nu är det jag som är lite avvis thihi.

2008-02-22 @ 16:13:02
Postat av: Anonym

Åka skridskor, de var längesedan...
Men det låter riktigt kul... Själv får man försöka roa sig i Stockholm :O)
Kramis

2008-02-22 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0