Postkodlotteriet.se

Läste på Cillas blogg att postkoden äntligen kommit till Hudiksvall. Det var väl på tiden. Frågan är väl om den kommer igen. Cilla kände oxå den som vann 200.000. Tänk vilken lycka. Hur mycket kostar det att vara med då tro?
Jag kollade iaf in www.postkodlotteriet.se, där på första sidan fanns en liten film från programmet. Lite vyer av Glada Hudik o så. Jag kände iaf ingen som vann, tråkigt.

Jag undrar om mamma såg programmet. Gjorde du det? Jag ska visa Osmin det nu, så jag får se om han känner igen sig.

Osmin är lite för trött för att åka till sin mamma nu, så vi ska nog stanna hemma. Han ringer henne just nu, men vi ska nog kanske dit på torsdag ist.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, vi läste det i HT först, sen såg vi det på Tv i postkodmiljonären, ingen vi kände, de var på Parkhyddan m, han som fick bilen vard är och åt.
Vi har varit med en sväng sen november nu, men inte ens vunnit 100:-

2008-02-07 @ 13:52:07
Postat av: Anonym

Nu gick jag in på adressen och fick se hela filmen från Hudik, det kul att se, visste jag inte att man kunde göra faktiskt....
mamma

2008-02-07 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0