Soligt i östra London.

Idag är det soligt som det vore sommarlov. Tretton grader i skuggan när jag var ut, men i solen var det väldigt varmt o skönt. Jag tog mig en sväng på marknan, hade bara en t-shirt o en långärmad på mig, hur skönt som helst. Det är bara o hoppas att solen vill vara lika varm imorgon när Osmin slutar lite tidigare.

Jag tittade lite på allahjärtan prylar. Jag köpte en röd present påse o ett kort till Osmin. Det var meningen att jag skulle köpa ett presentkort till honom oxå på musik, men det glömde jag. Jag letade efter det perfekta kortet o en nalle, man fann det inte i den affärn. Kortet hittade jag i ett stånd på marknan. Jag får ta mig en liten promenad ner till BG o se om dom har nåt större utbud innan dom säljer ut helt.

image157


Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Magda:)

E jag avndsjuk på dig som har d soligt o fint???
JA!!! Här e d sååå trist o grått ute så att man blir sjuk...=(
Puss!!!

2008-02-10 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0