Söndag.

Det är söndag idag o Osmin jobbar dag, men han o en annan kille gjorde så att Osmin jobbar 7-13 o andra killen 13-19. Så Osmin är på väg hem nu o jag väntar snällt. Det är soligt i dag med, tretton grader i skuggan, så jag ska nog dra med Osmin ut till parken eller nåt. Ska bjuda honom på en glass oxå, för jag köpte en igår när jag var ute, så stackarn fick ingen.
   Det känns riktigt som för-sommar, så som när dom sopar upp gruset hemma, då kan man gå i en lättare jacka o äta glass i solen.

image158
En bild från en dag när jag var i parken. Rosa små fina blommor på trädet. Mysigt!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sno på du... är bara att ta...
Idag har jag nästan bara latat mig.. and I love that...

2008-02-10 @ 19:06:19
Postat av: mirja

åhh va kul med träd som blommar, väldigt vårigt det...
önskar vädret här kunde bestäma sig någon gång!! snö eller inte snö o inte detta velande fram o tillbaka..
ha en romantisk o mysig dag i vårsolen
kramar

2008-02-10 @ 20:41:47
Postat av: Emma

Oh, härligt!! Har ni vår där redan??
Här är det snö sen regn, sen snö sen regn... Snor-halt!!! :-/
Puss!!!!

2008-02-12 @ 12:03:48
URL: http://www.cczt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0