Strömmen gick igen.

Skrivet runt 23.30 den 2 Februari.

Strömmen har gått igen. Vilken lycka. Jag hann se lite av Pearl Harbor, men den är så sorligt, så jag fick ont i hjärtat av att bara tänka på vad som ska hända. Det fick mig bara att sakna Osmin ännu mer. Jag började se på en annan film, jag är inte säker på om jag sett den förr, men det har ju vart kul o fått sett den ändå. Strax efter tio så slogs tvn av o det var bara att hoppas på det bästa att den skulle slå igång igen.

   Jag har suttit i mörkret nu i mer än en o en halv timme. Tur att jag inte behöver se tangenterna för att kunna skriva. Några värme ljus har jag tänt, så det blir lite mysigt iaf.


Jag hade laddat batteriet på datorn, så det var ju tur. Jag har sorterat alla mina bilder jag hade i min mapp på datorn. En salig blandning bland jul o nyår, massor av bilder som Bengt skickat o bilder som jag laddat ner för att sen lägga ut på bloggen. Jag har sagt att jag skulle ha gjort det länge, så nu fick jag verkligen tid för det. Nu har jag tyvärr bara en halv timme kvar på mitt batteri, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

   Jag funderar på om jag ska gå o lägga mig. Det är ju igen ide med att sitta o undra om strömmen ska komma nu eller sen. Klockan är ju trotts allt snart tolv. Det värsta med att inte ha nån ström är nog att man inte vet om frys o kyl ska klara sig, men det bör inte vara nåt problem, dom måste ju vara så pass isolerade. Vore ju lite synd på all mat om inte strömmen kommer imorgon heller.


God natt, hoppas ni har haft en problemfri lördag kväll.


Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0