Superkort om dagen.

När Osmin kom hem imorse hade han med sig lite frukost bröd o ville äta frukost med lilla mig. Jag sa tack men nej tack, sängen var alldeles för varm. Stackarn. När han kom till sängen sov jag i en evighet till. Efter frukost i min ensamhet gick jag ut o handla lite frukt o annat sått o gott. Hemma igen var det dax för Desperate HouseWives, jag har blivit helt beroende av den serien. Värsta intrigerna i varje avsnitt, i love it!  
   Osmin hann vakna oxå innan mitt program vad slut. Han tog ett bad för att värma kroppen o få hans onda nacke att bli lite bättre. Jag kokade pasta o gjorde en pastasås på kyckling, svamp, morötter, lök, vitlök o grädde, så klart. Det fick Osmin med sig på jobbet, räckte till imorgon natt oxå. Sen gjorde jag middag, wok med Findus Wok grönsaker som jag hittade i en liten affär. Åh, så lycklig jag blev då! Blanda i lite nudlar o kött oxå o en wok sås. Efter allt kokande o min nya wok från Ikea satte vi oss ner för att äta. Efter middagen gjorde jag en liten fruktsallad till Osmin att ta med på jobbet o en liten till mig med. Sen var Osmin redan på väg till jobbet o jag började med disken. 

Allt är diskat o fint nu, har tvättat två maskiner med mina nya lakan från Ikea oxå. Tittar på tv nu, bläddrar genom alla kanaler för jag vill ju se allt på en gång.

Love, Angela.

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0