Tolv.

Det är fortfarande söndag borta hos mig. Jag har just sett klart på The Lake House. Så bra! Jag rekomenderar den starkt. Kanske inte för den som har svårt att hålla koll på vad som egentligen händer. Haha!



Idag har jag haft tolv besökare på min blogg. Jag kan inte tänka mig vilka dessa tolv individer kan vara. Några vet jag, men jag kan ändå inte tro att mamma kollar min blogg på helgerna. Fast mamma är ju bara en person. Vilka är ni andra, jag är nyfiken?

Det är säng dax för mig, men det blir nog lite senare än igår, för ikväll har jag tvn att roa mig med.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Mirja

vart kan man se hur många som har varit in på bloggen ??

2008-02-04 @ 18:42:11
Postat av: Anonym

Bengt ochn jag var in en sväng och tittade på bilderna och skummade lite på texten.
Mamma

2008-02-07 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0