Trött med huvudvärk.

Känns inte som nån bra dag idag. Jag känner min helt utslagen, trött o har huvudvärk. Jag har just sett på Desperate HouseWives, men det hjälpte inte. Det är meningen att jag ska städa idag, blir alltid så rörigt efter att Osmin har varit ledig. Känns inte som att det är nån poäng att städa o dona när han äntligen är ledig. Eller hur?

Idag har jag tänkt laga lasagne till middag, men vet inte om jag törs. Jag har redan fuskat o köpt hem såserna i glasburkar, så jag behöver egentligen inte oroa mig så mycket. Det är bara det att vår ugn är så ojämn på värmen, är rädd att hälften blir svart o hälften ogjord. Jag kan ju inte göra så mycket mer än att prova. Det blir säkert dundergott!
image195


Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur Blev lasangen? De som är så gott...vill oxå ha...

2008-02-26 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0