Trött.

Osmin var super trött när han kom hem, så han sover så sött nu. Vi får ta o handla imorgon ist efter han kommer hem från jobbet. Eller jag tror vi bestämde att jag åker till honom på jobbet o möter honom där o sen åker vi till BG o handlar på vanliga Tesco.

Jag ska väcka honom snart för klockan fyra ska vi vara hos hans föräldrar på middag. Jag har en känsla att det blir spagetti o köttfärssås idag. Jag hoppas hon har ketchup för hennes köttfärssås smakar absolut ingenting, bara svartpeppar. Blä!

Annars idag så händer ingenting. Jag har ätit frukost o diskat sen middan igår, för det hade jag verkligen ingen lust med då. Jag funderar på om jag ska tvätta. Korgen var tom för nån dag sen, men det går tydligen fort att få ihop en maskin.

Bara tråk o tråkigt!

Lite bilder på gogrisen där hemma förgyller alltid dagen!
image148
Här är Åssi nyvaken, pappa Bengt vaknade först o tog ett kort.
Åh, så fin!
image147
Här kan man se att Åssi börjar lika en hund igen. Han var ju så lagom ful när han var nyklippt.

Ha en bra dag!

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag Åssi i trappen som skrivbordsmotiv på datan,,, fint !

2008-02-07 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0