21 December

21 December: Vid ett tiden på dagen åkte jag ifrån Härnösand mot Sundvall igen. Reggie var redan på väg mot Skåne igen. Hemma i stan igen hämta mamma mig o vi åkte o handla lite till julafton. Snabba ryck sen. Hade messat med Magda o hon ville gå på bio, men jag hade ingen aning om hur mitt schema så ut, men strax efter jag kommit hem o kollat upp det var det bara att hoppa in i bilen igen o åka till stan. Vi såg på Förtrollad, magisk sago film med McDreamy. Han som var huvudrollen i "Can't buy me love" som jag alltid såg på hos syrran när jag var yngre. Tänkt att han har blivit stor. *flickfnitter*
   Jag trodde inte Magda tyckte om såna där kärleksfilmer, men hon var helt till sig, nästan grät med det lyckliga slutet. Jag har väl varit borta för länge för att ha nån koll längre. Emma tycker iaf inte om filmer med kärleksdravel. Haha!


McDreamy

Efter filmen gick vi hem till Magda. Jag hade ännu inte varit till hennes urmysiga lägnhet. Lite vindsvåninga över den, men svin stor. Snedtak såg gott som överallt o jag fråga om ingen, iaf på hennes fester, hade bara stält sig upp o drämt huvudet i taket. Nä, inte vad hon visste iaf. Nån stund senare fick då jag vara den första. Ska det vara så svårt tro? I nyktert tillstånd till o med. Jag skulle nog behöva åka in på sjukan med hjärnskakning om jag skulle ha varit där på nån fest o blivit på pickalurven.
   Vid elva åkte jag till Sandra för jag hade lovat att hämta Cilla där, så vi fick träffas lite o skjutsa hem henne. Sandras nya lya var enorm! Svinstora rum o skyhögt i tak! Så avundsjuk!
   När jag skjutsade hem Cilla var även John där, så jag fick träffa honom oxå en snabbis.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0