22 December

22 December: En fullspäckad dag. Fast det var jag nog van vid vid det här laget. Dagen började med att jag träffade pappa på stan kl 11. Jag fick en lite julklapp innan vi ens han gå ut från parkeringen. Fort ska det gå. Vi irra runt lite på stan, ute efter absolut ingenting. Vi gick på Systemet o handla lite inför mellandagarna. Jag köpte två cider o två flaskor vin. Pappa rekomenderade ett vitt så det fick det bli o gamla godingen Black Tower. Vi åkte o sa hej till Lisa, pappas.. flickvän, kallas det väl i den åldern oxå va? Hon hade en liten bäbis katt, nog den finaste jag någongsitt sett! Sen åkte vi till Pronto o åt kebabtallrik, gott som stryk!

Vid tre tiden lämnade pappa av mig vid Magda. Vi skulle bowla kl fyra o väntade på Mirja o Emma. Bowlingen gick fint. Trodde ju aldrig att Emmas ettor o streck skulle leda till vinst. Hon var en stjärna på att bowla.

  
Vinnande ställning o vackra flickor!

Efter det hann vi hem till Magda igen innan middag på Kina dit även Anna-Karin skulle komma. Maten på kina var väl inget o hurra över. Provade iaf nånting annat. Äter det väl för ofta här hemma (som igår o rester idag). Efterrätt äter jag dock aldrig här, så friterad ananas o glass var underbart gott. Sällskapet var underbart o Ankan kom till o med. Vågade inte riktigt hoppas på det eftersom hon just kommit hem från Åre.
  
Ankan o Emma.          Jag, Magda o Mia.

Sen blev det lite förfest hemma hos Emma. Även hon hade flyttat till ny lägenhet. Ett evigt rännande där hemma. På förfesten skulle det så klart plattas hår o drickas o snacka skit. Men nån vinöppnare hade Emma minsan inte införskaffat. Åk på Dollar! ;O) Efter ha provat tagit loss Emmas alla krokar på hennes gajlar för att fixa en hemmagjord vinöppnare  tog Magda modet till sig o gick ner till killarna under o frågade lite hjälplöst om hjälp. *flickfnitter i en evighet* Efter nån timme eller så fick jag även träffa Emmas pojkvän Rulle, men karln presenterade sig som Janne, så vette fan vad dom fått Rulle i från.

Festen fortsatte hela vägen in på Stadt. Dom hade bara en våning öppen, men det gick såå bra så. Kylan hade fått en att nyktra till lite med det fixade Ankan med nån F12 eller K416, nån drink var det iaf. Musiken var grym o vi dansade mer eller mindre hela kvällen. Snackade lite med Ankan oxå, vi satt i trappen, en bit från allt festande. Det var kul o få höra hur hon har det. Det är inte så ofta det händer.
   Efter Stadt var det matdax. Koktkorv o strips blev det för mig o en massa snack med allt o alla. Åh, så kul jag hade. Natten avslutades med en hämtining av Mia o övernattning med Ankan hos Magda.

Jag hade verkligen en toppen kväll! Puss på er tjejer!!!

(Jag knäppte väldigt dåligt med kort den här kvällen, fy skäms!)

Love, Angela



Update: Snodde några kort från kvällen från Magdas Facebook.

         

*puss puss*


Kommentarer
Postat av: Magda:)

Älskling!!! Vad jag saknar dig!!!
Kan inte du maila över dom bilder du har iaf till mig??:) PUSS!!!

2008-01-07 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0