25 December

25 December: Jag var nåt så enormt trött den här dagen. Jag orkade knappt hålla i telefonen, så jag fick säga till den jag pratade med att jag inte orkade o fick säga hejdå. Jag hade just vaknat, knappt hunnit öppna min dörr innan biljetten till kvällen var såld. Elin, Sandras syrra var hos oss o ville ha ett linne insytt o hennes kompis behövde en biljett så hon köpte min. Kanon, jag hade aldrig orkat.
   Mormor o grannen Maffe kom förbi. Bengt antog att Maffe inte fick fira nån jul då han inte har nån familj kvar, så Bengt bjöd in honom på lite juldags mat. Snällt!

   Nån timme senare åkte jag till Niklas o lämnade tillbaka böckerna jag lånade av honom. Jag hade inte ens läst dom. Sen åkte jag hem o såg på film med mamma. Hon hade fått den i en tidning, men den var väl inte allt för bra. Även om det var en kärleksfilm med lyckligt slut som jag alltid älskar. Jag tror nog att det var Osmin som saknades vid min sida för att den skulle ha varit kanon bra.

Love, Angela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0