Begravning.

Den 25 januari, på min mammas födelsedag, ska vi på begravning. Det är Osmin bästa kompis, Mikes moster som har varit sjuk o gick bort för några dagar sen. Osmin har kanske träffat henne en gång, men ändå så är vi båda bjudna på begravningen. Det är Mike som sköter om hela begravnings prusseduren, med allt som ska ordnas. Jag skulle själv inte ha en aning om vart man börjar.

Jag fattade som att det var ganska många av hans vänner som skulle med, jag har lite svårt att förstå varför o vi ska åka dit i två limousiner.
   Jag har inte ens träffat Mikes mamma så jag känner att jag mest åker pga val av bil o mat efteråt, men det skulle inte förvåna mig o det är jag som kommer att gråta mest.

England ey?

R.I.P Yaya!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det kan nog vara intressant med att se hur en begravning gå till i England, verkar rena lyxen att få åka limosin, jag skulle nog gå bara för den upplevelsen.
Är dom rik eller, gör dom så där borta ??
men valet av dag var ju helt fel tycker jag....

2008-01-11 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0