Bör..

Jag bör städa idag. Jag håller på o tvättar nu, men sen bör jag oxå damma lite o sen damsuga. Det är ju därför jag är här.

Jag har massor av mail som jag skulle behöva svara på igen. Så typiskt att man svarar på alla så svarar alla tillbaka så är det fullt igen. Tom Ankan som brukar vara seg svarade på en gång. Kul o veta vad som händer, men jobbigt o skriva. Tänk om vi kunde träffas ist!!

Ingen som har nåt förslag till mig som jag kan göra i helgen? Vad skulle du göra om du var i London?

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Japp, köket är mycket större nu och helt nytt!
Ni får gå ut oc äta
sen en bio... Det är ju mysigt!
Puss på dig min äskade vän!

2008-01-17 @ 15:02:16
Postat av: Magda:)

Gumman,du gjorde mig så rörd av ditt blogginlägg här:) Väntar fortfarande på att du ska maila adressen:)
PUSS!!!

2008-01-18 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0