Choklad!


                                          image114

Ni vet väl att choklad är bra för hyn? Det har jag alltid sagt. Tyvärr är det bäst när det är på hyn o inte inne i munnen, men vad vet forskare om det. Jag slår vad om att det var bara manlig forskare som kom på det, så dom har ingen aning om hur bra det faktiskt är för en kvinna.


image115

Jag är inne på min sista Schweizer nöt nu, 200 gramare såklart. Jag tog två rader nyss efter middagen. Åh, så jobbigt. Jag ville inte öppna den, men jag måste. Vi ska väl kanske åka på IKEA nångång, där finns det mer choklad, men inte billigt. Dubbla priset får man räkna med.


image113

Jag har försökt hittat nåt mer engelskt alternativ att njuta av. Nåt som är mer lätt tillgängligt. Den englska chokladen äter jag inte o sen vill jag gärna ha nötter i o inte bara mjölkchoklad. Snickers o Mars o så finns ju, men det finns ju hemma oxå. Det är inte samma sak. Det enda som duger än så länge är de dyra, men ack så underbara Ferrero Rocher.

Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

O, choklad!! Hur kan du göra så här.. lägga ut ett sånt inlägg!! Mums... vill äta upp min dataskärm :O)

2008-01-15 @ 21:19:08
Postat av: Emma

Oh, massor av choklad!!
Och i munnen ska den vara, INTE på hyn! Forskarna har bara skrivit det lite bakofram och ut och in! :)

Puss på dig!

2008-01-16 @ 18:50:22
URL: http://www.cczt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0