Dagen.

Idag var det en tråkigt dag. Regn o rusk. Osmin sov så fint efter han kom hem även fast dom borra o hade sig som aldrig förr över gatan.
   När han vaknade spelade han på sitt nya tvspel medan jag lagade mat. Han lämnade in en massa gamla dvd filmer o spel till gamla tvspelet på nån sån byt-affär igår. Han bytte till sig två nya spel. Först fatta han inge nå o sen älskade han det. Det kändes väldigt bra i hjärtat att se honom pyssla med nåt som han tycker om. Kan tänka mig att tjatkärringen-Angela kommer ut ifrån kärleksdimman o säger åt honom att stäga av så småning om. Hihi! Än så länge är jag nöjd.
   Spagetti o köttfärssås blev det idag, lät den koka väldigt läge. Det står i min kokbok att det ska bli godare den kokar. Den var väl ok, smakade inte så mycket som den brukar. Vet inte vad jag missade.

Jag försökte ladda ner nån bra film o även ett avsnitt av en serie ikväll efter att Osmin gått. Det gick inge bra, det vill aldrig ladda ner, jag har väl inte tålamod för det. Freaky Friday var på tvn, så jag såg på den, även om jag sett den tusen gånger innan.

Jag ska skriva om de sista dagarna oxå av min semester. Jag gör det nog imorgon medan Osmin sover. Annars har jag inga planer alls. Vi ska handla på onsdag. Vi ska åka på Asda den här gången. Tesco har lyckats fått så dåligt utbud, så vi hoppas Asda ska ha lite bättre.

Sov så gott!
Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0