En fråga!

Vad ska Du göra på fredag?

Jag har absolut inte den blekaste aning. Osmin är ledig fredag, lördag o söndag. En hel helg, en riktigt hel ska han vara ledig. Det känns speciellt på nåt vis. Lördagen har vi frågat om Vincent o Nicola vill vara med oss lite. Äta o umgås o så. Söndagen ska vi åka med Osmins föräldrar till Osmins stora syster o hälsa på. Det ska bli kul!

På fredagen kommer han iofs hem på morgonen efter ha jobbat sin sista natt. Då ska vi iväg o handla, medan han är vaken. Jag har gjort en låång handlingslista. Han har sagt att han inte ska sova för då blir han bara mer trött än om han är vaken. Han har sagt, "Bestäm du vad vi ska göra". Jag vet inte alls vad vi ska kunna göra.

Problemet ligger väl lite i att vi är i London o det finns för mycket att göra, så man inte har nån koll. Jag har då ingen koll alls. Jag bara bor här, eller som Osmin säger: "Jag är bara född här, så jag vet ingenting!" Puss på honom!

image117


Vi brukar vara hemma, beställa hem kinamat, kolla på film, Osmin brukar passa på att vila ögonen lite. Det är dax att göra nåt annat. Men vad? Kom med alla tänkbara förslag!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Mirja

va kul att du o os får en hel helg tillsammans :)
ha så bra :)

2008-01-20 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0