Ingen resa.

Det blev som jag trodde. Ingen utomlands resa. Inget är väl egentligen riktigt bestämt, men aldrig att vi kommer iväg.
   Vi prata lite med Mike i söndags om vad han ville få ut av sin semster o han var som mig. Ligga på stranden o inte göra ett endaste litet dugg. Det är vad Osmin skulle behöva, bara vila, han som jobbar jämt, men han kan inte sitta still så. 
  
Mike kom oxå med förslaget att vi kunde åka på en cruise mellan de grekisa öarna. Det lät ju himla härligt. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men jag gillar idén. Osmin o jag tittade lite på internet på det företag Mike pratat om, men de datum båtarna åkte var Osmin inte ledig. En annan gång förhoppningsvis!

image143
Osmin är ju ändå ledig, så nåt ska vi väl hitta på. Om jag inte jobbar så klart. Kanske ett par dagar i Liverpool skulle ju vara jättekul. Lite rensning bland allt skrot o sen fråga Stuart om vi kan ställa våra gejer i källaren. Det bör ju inte vara nåt problem då han inte har nåt där. Fast man vet faktiskt inte med honom. Sen har Osmin utlovat en liten resa till IKEA! WOHO!! Flickan bör ju få nåt för att måsta stanna hemma, eller hur?!

Osmin tog även ledigt kring allahjärtansdag, men har nu bokat in att jobba extra nåndag. Jag har inte riktigt koll på när han är ledig där, men han vet nog iaf. :O) Jag undrar om det var bland de dagarna han lovade en resa till IKEA.. Han pratar i så många dagar ibland så jag hänger inte med. Jag hörde IKEA iaf, så jag väntar.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå krusa i Grekiska övärlden nångång....
mamma

2008-02-08 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0