Kärlekensdag.

image121


Kärlekens dag
, alla hjärtansdag, närmar sig.

Osmin ville ta in på hotell, men det vi stannade på en gång förr kostade dubbla för den 14 februari mot för förra gången vi sov där, så det blev inte. Klokt, tycker jag (annat kanske om jag fått jobbet).

Jag frågade Osmin om vi skulle skippa att byta presenter o så, fick inget riktigt svar, bara att han skämtade om att jag inte tycker om honom o inte ville ge honom massa paket. Haha, knäppis! Jag känner inte riktigt att vi ska behöva göra det. O dels för att jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. Kan man köpa choklad, rosor o en nalle till karln oxå? Jag undrar jag. Jag sa att om vi ska byta kan han köpa Sound of Music dvd åt mig. Jag tror att det inte var romantiskt nog för honom, så det blir nog nåt annat. Oh, well.

Vad ska ni göra på allahjärtansdag? Förslag på vad man kan göra eller varför inte present innehåll?

image121

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, har du hunnit tnka så långt!
Jag har inte en aning om vad man ska göra el köpa...
Kyss!

2008-01-23 @ 21:48:39
Postat av: Magda:)

You know me!!!
Skippa den dagen o överraska han dagen INNAN för då anar han ju d inte,d e mitt tips!!! Bra eller hur???;)
PUSS!!!!:)

2008-01-24 @ 17:49:04
Postat av: Nina

Hej stumpan!
Jo, jag tycker att du kan köpa en nalle till Osmin. Gud så romantiskt!! En liten sådan där med "I love you" på.
Har förresten skickat bilder till dig.
Kramizzzzzz!

2008-01-24 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0