Klockan är tre snart.

Snart är det dax att väcka mig snarkande bäbis. Han är så söt så. Helst vill jag lägga ut en bild på honom när han sover, men jag tycker det är lite fräckt, så jag låter bli.

När han vaknar är det dax för mig att laga mat o jag ska nog hacka upp lite frukt till Osmin, så han får lite godheter i sig ikväll. Mat idag blir indiskt, Chicken Korma, som jag häver i på burk. =OD Ris till det, inga naan bröd idag som jag brukar häva på vitlökssmör på utan idag blir det papadums. Jag skulle säga att de är stora varma chips. Dom är platta, nästan som pasta liknande, som man friterar o dom bubblar upp. Smaklösa, men det ska vara. Dom finns ju i smak oxå, men jag ska nog doppa mina i lite salsa.


Kyckling Korma

image125
Papadums.

Naan.


Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är mycket snö i Luleå nu... och -19 grader. Vinter =)

2008-01-26 @ 17:03:09
URL: http://detbrinner.blogg.se
Postat av: Olessia

gud vad gott det ser ut

2008-01-26 @ 23:43:07
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Papadums vill jag gärna smaka.

2008-01-28 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0