Läppsalva.

Jag frågade Mia när jag var hemma om hon visste av nåt mirakel läppbalsam. Jo, minsann det gjorde hon. Vi traskade till Hälsokraft o fann dessa små guldkorn för småpengar. Runt tjugokronor o läpparna blir underbara. Tyvärr fanns inte Honung då, så jag fick gott nöja mig med Oliv, men det var inte alls nån olivsmak eller nåt, bara olivolja. Läppsyl med vatten torkar ut läpparna sa Anna till mig då jag frågade henne, men det är supersvårt att hitta en utan vatten, men den här har bara goda saker i sig.

Mamma, köp!


"Läppsalva Honung med bivax, honung, propolis och kamomillolja. Solskyddsfaktor 7. Skyddar och vårdar läpparna året om, sommar som vinter."



"Läppsalva Oliv med bivax, olivolja, propolis och kamomillolja. Solskyddsfaktor 7. Skyddar och vårdar läpparna året om, sommar som vinter."

Prova du med!

Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, härligt tips!!!
fast jag kör med tea-tree läppsyl, för då sliper jag mitt munsår!

2008-01-23 @ 21:46:17
Postat av: Cecilia

Jag snodde din ide med att skriva om cerat.. en jag ej att du ej blir arg!
Hoppas du komer på msn snart så vi får prata lite!
Puss på dig gumman!

2008-01-23 @ 21:56:04
Postat av: Anonym

Jo.bara jag kommer till stan så ska jag prova denna lypsyl, men jag hinner väl glömma bort det kanske....
Mamma

2008-01-24 @ 08:26:15
Postat av: mirja

Ica du får fråga cilla om det där läppsylen som hon använder som kan vara bra mot munsår..
Bra att du gillade ceratet :)

2008-02-09 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0