Människor är ute på.

Mamma mailade mig o sa att Anna hade ringt igår. Hon o Magnus är  Indien i några veckor. Hon ringde från Goa o dom hade det bara bra. Dom har nog varit där en eller två gånger förr, så dom skulle åka till platser o marknader dom varit förut. Tänk vad kul! Annars så skulle Anna ligga på stranden o läsa böcker. Bara ta det lungt, hon som har jobbat som en galning nu på senaste tiden o knappt sett Magnus då han jobbat o bott i Sthlm med Annas lillebror Erik. Kan tänka mig att dom bara rår om varnadra nu o har det bra.

Jag fick även att sms av Sandra igår. Hon skrev att hon skulle komma till London den 12 mars. Jag smsa inte tillbaka för jag hade så många frågor, så jag mailade ist. Skulle ju vara jättekul om vi hinner träffas då! Som sagt, jag bara bor här så jag kan tänka mig att hon hittar nåt kanonställe att gå ut på.

Jag är så avis, jag vill oxå åka bort. Helst si så där två veckor till ett resort, med all inclusiv, så jag inte behöver lämna hotellet eller betala för nåt mer när jag väl är där. Åh! Jag retar mig själv!

Osmin har tagit massor av semster, han bokar i tid, annars kanske man får nån dag här o där o inte ihop. Så han har tolv dagar i april o tolv dagar i juni. Det var meingen att vi skulle flytta på nån av de månaderan, men Osmin tänker så mycket hela tiden, så nu ska vi flytta efter somaren. Huvudsaken jag inte behöver bo här nästa vinter.
   Så, Osmin planerar att åka utomlands ist. Juni blir en resa hem, för då har bäbisen kommit! I April skulle ju vara skönt o åka utomlands, vart vet jag inte. Vi kan inte boka än, för om jag får jobb då blir det lite krånglit. Så vi har semesterplanerna i bakhuvudet, om vi kan åka så åker vi, annars så blir Osmin hemma med sitt tvspel o får leka hemmaman.

Osmin har även tagit lite ledigt i februari. Han är då ledig nånstans mellan den 13-18 februari. Så lite allahjärtansmys ska nog klämas in. Han vill ju boka massor, som han inte vill berätta för mig, men igen är det till o vänta på jobb först innan vi vet om vi kan göra nåt.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, kommer du inte hem snart?!?!?! *saknar*
Ja, alla hjärtans dag ja... USCH! Va ska man ge en kille? Har du nåt bra förslag?

Puss!!

2008-01-16 @ 18:52:56
URL: http://www.cczt.blogg.se
Postat av: Nina

Det är så roligt att läsa det du skriver. Heja på! Hälsa Osmin. Vi ses i sommar. Kramar från Fränö.

2008-01-16 @ 19:19:03
Postat av: Anonym

Jo jag läser varje dag, lflera gånger ibland.Det låter väl kul att Sandra kommer till London, är det i affärsärende eller bara för nöje eller bara för dig.
vad kul om ni kunde åka på semester, men först är det Sverige, sen om pengarna räcker får ni åka nånannanstans. Mamma

2008-01-17 @ 08:55:30
Postat av: Tu madre

Ja så kan man väl säga... eller att de utvecklas... eller att e utvecklar motoriken :P vilket som. haha

2008-01-17 @ 09:42:57
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Anonym

Har Sandra en data då så hon kan maila med dig ?
mamma

2008-01-21 @ 07:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0