Massor.

Jag har massvis jag vill skriva, men jag tror orken o lusten säger emot. Jag har just svarat på alla mina mail, så det är iaf klart. Jag ska försöka hittat nåt att äta, men sen ska jag nog kunna ta i tu med lite skrivande.

Just de, Mirja skaffade oxå en blogg igår. Jag har inte kunnat lagt till henne på min vänner lista än dock. Jag tror allt pratande om det får alla att måste prova, lika som med Foppatofflorna. Fast jag kan tänka mig att av bloggen blir man inte är lika beroende av, beror nog vem man frågar. Hihi! 

Cilla skrev ett inlägg om foppatofflorna, så därför vill ju jag oxå skriva om det. Jag tyckte heller inte att dom var nå fina, "guuud så fula skor!". Hur kan dessa enormt fula skor med såå skrika färger vara nåt att ha? Tänk åt andra hållet, varför ska man ha jättefina skor som man inte ens får ner lilltån i? Logiken är? Just det, sätt på dig ett par foppatofflor innan du dömmer dom!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Hoppas du haft en bra dag.
Planer för kvällen?

2008-01-14 @ 16:21:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Lopez

Är du duktig på bloggdesign? Hade gärna velat ha lite hjälp med att t.ex. lägga in en header o.s.v :). Om du är sugen på att hjälpa mig så hör gärna av dig. Bra blogg du har förresten.

2008-01-14 @ 16:28:10
URL: http://yeahlopez.blogg.se
Postat av: Mirja

Hej, Jo du jag är snabb på att skriva jag. hehe,
hade tydligen lite att berätta..
Hoppas det gör så du har nå att göra om dagarna nu :)
Kramar

2008-01-14 @ 20:34:58
URL: http://purpledays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0