Mr Bush.

George Bush var på besök i grundskolan i USA. Efter sitt tal undrade han om någon hade några frågor. En pojke räckte upp handen och Bush undrade vad han hette:


- "Stanley", sa pojken.
- "Vad har du för fråga, Stanley?"
- "Jag har fyra frågor:


Första, varför attackerade USA Irak utan godkännande från FN?
Andra, varför är ni president när Al Gore fick mer röster?
Tredje, vad hände egentligen med Osama Bin Laden?
Fjärde, varför är vi så bekymrade över homesexuella äktenskap när halva befolkningen i USA saknar hälsoförsäkring?"


Helt plötsligt ringer klockan för rast. George Bush säger att han forsätter efter rasten. När alla kommer tillbaka frågar Bush:


- "Var var vi nånstans?? Juste, tid för frågor. Någon som har en fråga?'"
En annan pojke räcker upp handen. Bush undrade vad han hette.

- "Steve", säger pojken.
- "Vad vill du fråga?"
- "Jag har sex frågor:


Första, varför attackerade USA Irak utan godkännande från FN?
Andra, varför är ni president när Al Gore fick mer röster?
Tredje, vad hände egentligen med Osama Bin Laden?
Fjärde, varför är vi så bekymrade över homesexuella äktenskap när halva befolkningen i USA saknar hälsoförsäkring?"
Femte, varför ringde rast klockan 20 minuter tidigare än vanligt?
Och den sista frågan, var försvann Stanley?"

Jag kan tänka mig att Osmin gillar det här skämtet. Har bara glömt bort o berätta det. Hade tänkt o maila det till honom, men sen kom jag ihåg att han inte är svensk. Typiskt.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha...
Men att du glömde att din kille inte kan läsa svenska var också väldigt roligt!
Hihihihi

2008-01-13 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0