Nya mobiler, igen.

Osmin paja sin mobil för ett tag sen. Tangenterna funkar inte helt o den går inte att stänga av.image130
Så han fick ta o köpa en ny. Det blev en LG Chocolate.

Den hade tydligen inte tillräckligt med minne, så han var inte nöjd. Han gav den till mig, så nu har jag en ny telefon. Jag använder aldrig min mobil, bara till att ringa en signal till Osmin då o då.

Den vackra röda som Osmin köpte till mig i somras används nu till mitt svenska simkort. Min gamla Nokia som jag haft sen jag fyllde 18 är nu mer död. 

Osmin har införskaffat sin en ny mobil, som har tillräckligt med minne o allt annat skrot som får plats. Jag hoppas han är nöjd nu, för den där mobilen är inget för mig. Hihi!

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0