Ring, bara du slår en signal.

Igår när jag kom hem ringde jag till mamma för jag tänkte störa i mitt i maten, men kalassällskapet skulle inte komma än. Så det var ju typiskt. Mamma antog att alla paket som låg där var till henne o hon lät som ett barn på julafton. Mormor hade ringt oxå, så jag passa på o ringa till henne så innan hon skulle till mamma.  
   Mamma lovade att knäppa bilder på allt o skicka till mig, så jag får se. Dom borde skicka dom idag nångång.
   Efter kalaset så ringde mamma igen o tacka för preseterna o att maten varit god o att dom hade haft det bra. Hon fick ett stryckjärn av mig, mormor o Kattis. Bengt hade handla massor, morgonrock o en sån eletrisk sop. Sån skulle jag vilja ha oxå, på tv-shop ser dom ju helt fantastisk ut.

Imorse när jag hade tråkigt passa jag på o ringa mormor igen. Ville bara höra om hon hade haft det trevligt igår på kalaset. Hon sa att maten var jätte god o att Kattis hade blivit stor! Jag vill ju oxå se! Sen efter en stund bröts det o jag kunde inte ringa till henne, det bara pep o sa att numret är tillfälligt urbruk. Då ringde jag hem till mamma för o se om det gick o det gjorde det, men ingen som ville prata med mig där. Ringde en gång till o Bengt svara o dom hade vilat en stund efter dom varit ute i stunga. Mamma skulle iaf ringa o kolla om det gick o ringa till mormor o om det gick säga att jag inte kan ringa.

Jag skickade ett sms till pappa oxå imorse, men han har inte hört av sig än. Han var på firmafest i går på Radjos, så han kanske ligger däckad nånstans. Haha! Knappast att han skulle det, han är nog hellre ute på en lite promenad i fina vädret. Han har inte ringt sen jag kom tillbaka o sen han gick tillbaka på jobbet. Han brukar inte vara dålig på det. Jag skrev iaf att han jättegärna får ringa mig till veckan o att jag har varit ute i ränt överallt hela veckan.

Funderar på om jag ska ringa syrran oxå, men jag vet inte om hon är ledig eller om kanske Kenneth sover efter ha jobbat natt. Så jag vågar inte än.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja en sån där swivel sweeper de verkar ju hur bra som helst... Johns mormor har en sån...

2008-01-26 @ 15:30:30
Postat av: Mirja

ni får göra en uvärdering om den där swivel sweeper, om det är bra att köpa eller inte :)

2008-01-26 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0