Spanien?

Mike ringde Osmin för nåndag sen o sa att han ville åka utomlands. Till Spanien ville han att vi alla tre skulle åka. Osmin har ju semester i april, så han sa att dom kan ju åka om jag fått jobb o jag följa med om jag inte fått jobb. Mike ville väl hellre åka mer till sommaren, men då ska vi förhoppninsvis hem till Kattis o bäbisen!

När jag är nånstans varmt, då vill jag vara nära vatten så jag kan svalka mig eller nära ett kallt hus, så man slipper svettas o inte gå ut ur det till vi åker hem. Osmin vet inte vad han vill, men nån strand verkar inte locka. Mike vet vi inte riktigt vad han vill, men vi ska träffas imorgon o snacka lite om det.

Jag känner inte för att hyra en bil o dö i den för att se en massa dammiga historiska prylar. Blä! Det måsta man göra i skolan, nu är vi stora nog att välja själva o då ska man så längt bort från det som möjligt. Jag tror nog att Osmin gör det än att bada. Visst märks det att han är engelsk. Haha!

Imorgon ska vi träffa Mike efter att Osmin kommer hem på morgonen. Vi ska väl äta frukost nånstans, bara irra runt i Brick Lane o sen SKA jag bara på Fika imorgon. Jag sa det till Mike igår, o han är med! Efter det ska vi handla mat o sen hem. Vi ska försöka komma på vad det är vi vill med vår semester. Osmin vill gärna föreslå att åka till Liverpool o vara där i två dagar eller så o se på en match. Det tycker jag låter skit kul!

Vi får se vad som händer. Huvudsaken är att jag får gå på Fika, så är jag nöjd. Kan aldrig tänka mig att vi kommer komma iväg på nån spanienresa..

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0