Svårt.

Det var svårt att sova igår. Det bara gick inte. Inte för Osmin heller. Han som skulle upp strax efter fem. Jag somnade nog efter tre tiden kan jag tro. När Osmin skulle gå var det iaf jobbigt o vakna, men efter det sov jag länge till. 
 
Jag hörde en, kan det ha varit en gås tro, som flög förbi oss igår natt. Jag orkade inte titta ut, men det lät så underligt. En gås i London. Jag trodde dom bara flög i flock o stannade vid vatten eller flög högt, men vad vet jag.

Idag blir det inte nån rolig dag. Osmin jobbar extra, han skulle ha varit ledig idag med o börja imorgon. Jag ska se om tvätten är torr, damsuga nere, diska o sen så småning om ska det lagas mat oxå. Tvätta, fila, skrubba o smörja in fötterna kanske man skulle passa på att göra. Ta bort gamalt nagelack o klippa tånaglarna måste iofs oxå göras om dom ska skrubbas o bli såå fina. Jag fick två olika fot-presentförpackningar i jul av Osmins systrar, så dom ska jag använda väl. Jag kan tänka mig att dom själva vet hur det är att gå i London o få ont i fötterna, hur sköna dina skor än är.

Det är dax för mig att göra lite nytta. Kanske ta en huvudvärkstablet först. Jag sov utan min lilla bäbiskudde o det gav mig värk. Såå petnoga är det med mig.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Magda:)

Älskade du!!!
D e väl inte nå bra o ha ont i huvet heller???
Hoppas att d gick över!!!
Pussen!!!

2008-01-11 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0