Tv kväll.

Jag har skrivit om de två sista dagarna, men inte lagt ut det än. Jag har mailat Bengt om lite bilder för han tog fler än mig dom dagarna. Så jag väntar på dom innan jag blir klar med allt jag vill lägga ut. Jag skriver det nog mest för mig själv, kul o kolla tilbaka nästa år eller så. Sen gör det ju inget om vänner o familj vill hålla koll.

Sitter just nu framför tvn o ser på Property Ladder, folk som renoverar hus, som det går skit för, men sen är resultatet fantsatiskt. Jag gillar mer resultatet än själva renoveringen. Jag vill ju oxå ha så fint hemma. Dom visade ett hus med massor av förvaring o jag såg det smartaste jag sett på länge. Förvarings lådor i stegen i en trappa. Det är egentligen så logiskt, varför har inte alla det?

Osmin är på jobbet o jag har diskat efter maten o tvätten är tvättad. Jag hoppas det ska vara nåt bra på tvn ikväll, men det är det knappast.
   Imorgon ska vi ju åka o handla på Asda. Kul med lite nytt. Shopping listan är lång o jag ska kolla på lite recept o göra listan längre. Har kollat på Arlas sida o där finns masor av gott!

Osmin jobbar sin sista natt o är sen ledig i tre dagar. Han säger att han ska spela tv i timmar, så då får han väl göra det då. På torsdag ska vi nog åka in till stan o se om det finns nåt spännande. Jag känner att jag verkligen behöver en stor, vid, nästan platt fruktskål. Sen blir det garanterat ChinaTown o kina mat där oxå. Mmm, gott!

Åh, nu börjar "Catch me if you can" med DiCaprio. Jag har sett den en gång, kommer inte ihåg om den var så bra eller inte, men det är ju iaf nåt att titta på.

Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0