Välkommen hem!

Jag är hemma igen. Jag känner inte för att skriva nåt. Har ju en del att skriva. Osmin har fått sitt Playstation idag, så han pysslar med det o jag vet inte riktigt om jag ska flytta den ena eller den andra skjortan lite mer till vänster eller höger, som Osmin sa, för att jag har inte så mycket att göra.

Jag har iaf plockat undan det mesta efter min semester, men det är ännu inte fint al'a Angela. Osmin har ju stökat till i lådor o garderod o skåp o så kan jag bara inte ha det.

Idag blev det iaf potatismos o knäpp korv till middag. Mammas potatismos är tyvärr mycket mycket godare.. Jag får skylla på att jag inte har nån elvisp..

Jag har sett att Emma kommit igång lite med sin blogg. Jag tycker hon ska kolla in inställningarna lite så man kan lägga till henne på "vänner"-listan. Såg Rulle oxå, men kläder på o med hår! Var inte samma karl som jag såg när vi träffades iaf. *snurrig*

Jag har massor av kort som jag tog nu när jag var hemma. Ska skriva mer nåndag o lägga in bilder till. Blir kanon!!

Igår var vi  till Vincent o Nicola. Osmin kompisar. Dom ska oxå ha barn i juni. Dom är så surriga här i England, alla pratar så himla mycket hela tiden o helst med superhög musik. Dom hade jättemycket godis som vi åt massor av o fick med oss hem oxå. Woho!

Måste bara säga till mamma att vi har "motor värmaren" på nu, när han såg att den inte drog så mycket som han trott. Kallt är det ändå tyvärr även med gas värmen på oxå.

Ska se på film nu som Osmin fick med tv-spelet.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Hej, kul att se dig igen! :)
angående vårdnaden så ska skatteverket rätta till det, för det är bekräftat att jag inte har godkänt elad vårdnad. men däremot har exet redan hunnit kontakta soc och vill begära umgänge och grejer.

2008-01-04 @ 17:29:31
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu madre

Ang plugg / jobb som du undrade över tror jag faktiskt att jag skrev några rader om under kategorin "frågor och svar" just för att det var nån annan som undrade.

Jag gick sam/ekonomi på gymnasiet, men hoppade av första året när jag blev gravid och mådde så illa hela tiden och inte kunde ta mig till skolan mer.
Sen var jag mammaledig drygt ett år efter förlossningen. När Alice började på dagis jobbade jag ca 6 månader (första halvåret 2007) som kundtjänst och satt och snackade i telefon hela dagarna.
När antonio börjar på dagis i slutet på det här året eller förhoppningsvis nästa år ska jag plugga upp betygen på komvux och försöka kombinera det med ett extrajobb som mentalskötare. min mamma är platschef på ett gruppboende så hon kan anställa mig. i annat fall börjar jag jobba där när plugget är klart, vi får se helt enkelt. men jag väljer att inte börja jobba på en gång för jag tycker att det är viktigt att åtminstone ha gymnasiebetyg...

2008-01-04 @ 17:39:06
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0