Tillbaka pa bloggen?

Hej!

Jag forsokte att fixa min dator i helgen. Vilket sloseri med tid! Jag forsokte flera ganger o tillslut ringde jag Bengt for tovlfte gangen o sa att han sa garna sa fick fixa min dator nar han kommer i september. Om jag far nat fel i skallen kanske jag tar tag i den sjalv en gang till, men kan inte lova nat.

Jag kan bara hoppas att ni forstar, utan att behova konsentrera er allt for mycket, nar ni laser.

Osmin har jobbat sin forsta vecka med nya schema forra veckan, sa han var hemma i helgen. Lordagen spenderade vi lite pa marknaden. Tog det valdigt lungt o bestallde hem pizza. Kinamat at vi oss less pa redan pa fredagkvall. Pa sondagen gjorde vi lite paj at Osmin, sa han kan ta med pa jobbet. Lyxlunch!

Igar vaknade jag, hoppade in i duschen o sen for jag ivag till Osmin pa jobbet for att hamta lite pengar. Vi hade ont om pengar i el-mataren. Jag tog mig en svang pa Oxford St. Med mina valdigt platta skor fick jag ont i fotterna o en dunkande huvudvark. Huvudvarken varade langt in pa kvallen, men forsvann efter fyra huvudvarks tabletter. Innan jag akte hela vagen hem klev jag av for att handla lite pa Tescos, igen. Var o vecko handlade i fredags, alldeles ensam. Det gick at sa mycket till pajerna, sa det blev knappt nat kvar, sa lite handling behovdes.

Jag har letat o gallrat ut, forhoppningsvis, framtida arbetsplatser. Dagis samt pa alderdomshem. Ska ringa o se om dom behover folk. Jga skulle ha gjort det idag, men ni kan inte forst vad nervos jag var innan jag skulle ringa. Nar jag val slog numret till forsta dog telefonen. Sa himla typiskt, nar man val tar modet till sig sa blir det bara tok. Laddar telefonen nu, sa imorgon blir det ringa av!

Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0