Livet i London.

Osmin kommer hem om ca fyra timmar. Han skulle förhoppningsvis kunna gå en timme tidigare idag. Vi har inget planerat, men jag vill ha honom hemma. Saknar honom jättemycket.

Igår kväll skulle han ha hjälp mig med jobb sökandet, men maten tog tid o sen var han aldeles för trött o det blev totalt bortglömt. Så vi ska göra ett nytt försök idag. Vi ska kolla upp en massa ålderdomshem, jag har hittat en sida med massor av adresser o vad de gör, men han brukar ha rätt många åsikter. 

Jag skulle nog behöva att gå o handla, vi har inte handlat den här veckan. Det beövhövs väl inte heller, men lite fattas i kylskåpet. Tyvärr så regnar det så smått, vilket gör att man inte alls vill gå ut.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

har ni reeegn! här är det sååå varmt o skönt =) hoppas det kommer till er med!

kram

2008-07-02 @ 18:12:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: kitty

Här är det strålande väder :)

Läs gärna det nya inlägget om "inga fler barbiedockor tack" och ge din åsikt :)

2008-07-05 @ 10:59:44
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, skulle du kunna dela med dig av de sidorna?

2008-08-10 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0