Sov dax?

Jag känner för att sova hela dan. Jag vet inte om det skulle vara så bra ändå, för då kommer jag inte kunna sova inatt. Men jag vill sova ändå, så jag slipper känna att jag lever (läs: huvudvärk).

Tvätten är tvättade iaf, men ligger fortfarande i allas favorti tvätt påse; den blåa IKEA påsen.

Det är fortfarande inte ett moln på himlen o det är minst 24 grader ute i skuggan. Det blåser oxå, nästan så träden viker sig. När jag såg på vädret igår, skulle det bli regn o åska så det står det härliga till på onsdag o torsdag.  Det ser verkligen inte ut som att det skulle kunna bli regn när det är så fint väder idag.

Love, Angela.


Bjuder på en bild på Matilda.
(det går inte att lägga upp några andra än det som ligger i arkivet)

Kommentarer
Postat av: matilda

åå va söt hon är! :) o ett väldigt bra namn, hehe

2008-07-01 @ 17:10:35
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fy fan för förkylning nu...

Japp två sov platser duger fint de!!!

2008-07-01 @ 23:22:52
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0