Tillbaka, men inte allt för glad.

Jag har varit borta från bloggen ett tag, minst sagt. Sommarsolen o mer längtan hem både före o speciellt efter vår Sverige semster ger mig ingen lust att skriva. Syrran frågade igår hur det var att vara tillbaka o jag svarade som det var; Bajs. Har gått ifrån nästan två veckors fullt schema till absolut ingenting. Vad gör folk i London egentligen?


Mina Ossisar hade det bra ihop!

Det är varmt som attan här, 27 nu på kvällen. Igår var jag ut o satt i parken i nästan tre timmar o läste i min nya bok som jag köpte på Västerås flygplats. Det är en verklighets berättelse: Säg det inte till nån. Fastnade fort o den är jättebra , än sålänge. Gillar inte böcker som jag inte kan komma i in efter första sidan.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kom hem igen!

Låt Osmin jobb så är du hemma med mig!

2008-06-26 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0