Förvånad?

Igår kväll kom regnet o molnen är fortfarande kvar idag. Är man förvånad? Inte dirket. Bara för att vi skulle grilla idag kom regnet.. Antar att det blir till att stanna hemma ist. Har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Städa kanske.. det låter väl kanon. Eller inte. Vi köpte med oss ett Yatzy hemifrån, så vi kanske ska ta oss några vändor med det.

Osmin sover efter att ha jobbat natt o jag har läst på lite bloggar. Mina närmaste vänner har tagit sommarlov med sina bloggar, men de "stora" bloggarna som jag läser uppdaterar som om inget har hänt. hihi
   Jag har några favoriter; en blogg om en ung familj [länk] o en annan om ett ungt par som ska gifta sig väldigt snart [länk]. Båda bloggarna skriver väldigt bra o utstrålar så enormt mycket kärlek.

Annars idag så har jag smsat pappa om att han får ringa när han kommer till jobbet. Har inte pratat med honom sen vi kom hit, vilket vi borde har gjort, så jag har lite dåligt samvete.
   Jag har inte ens börjat med att fundera på att skriva om vår semster, men det måste ju visas bilder o allt, så det kommer!

Nu ska jag ta o diska.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: isabel

sv: jodå det känns rätt okej faktist, nej jag flyttar med min mamma til hennes pojkvän och son :)

2008-06-27 @ 14:24:48
URL: http://isabll.blogg.se/
Postat av: Guggu

skönt att höra att det itne var du-man blev ju lite orolig och frågade runt här och där när INGEN av dig eller cilla skrev ngt.

ta det lugnt i sommar

kramiz Guggu

2008-06-27 @ 15:10:38
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hej! jag är också 86:a =)

det känns jättebra att vi gifter oss trots att vi är ganska unga, förstår inte varför vi skulle vänta riktigt när vi båda vill gifta oss och verkligen tror att vi kommer hålla ihop resten av våra liv... dessutom vill vi båda vara gifta innan vi får barn! =)



kram

2008-06-27 @ 18:39:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Ninninusens

Tack! :D Vi är beräknade till den 18 november, så har precis gått halvvägs.. Känns som en evighet till November, samtidigt inte. Tur man har vår dotter som får dagarna att rusa förbi :)



Hoppas du hittar din glöd igen, vill läsa mer på din blogg! :)



sköt om dig vännen! kram

2008-06-27 @ 20:59:55
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Typiskt!!

2008-06-29 @ 12:36:51
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0